adbpdhd

Direktlänk till inlägg 30 mars 2019

förödande

Av Felicia - 30 mars 2019 13:21

På botten utav skammens avgrund ligger mitt hjärta i tusen bitar, förödmjukelsen väger tungt emot mina bara axlar och bristen på självrespekt ylar likt en enslig varg i min svältfödda mage. Fötterna dinglar fram och tillbaka medan förnedringens hårda grepp kramar livet ur min kropp, mitt misstag målar mitt skinn i olika nyanser utav smärta och mina desperata rop på hjälp förblir obesvarade. Ett kliv över bristningsgräsen och min själ exploderar på natthimlen likt fyrverkerier utan skönhet, ett regn utav oändlig sorg som till och med mörkret föraktar.

Det finns ingen återvändo nu.  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - Söndag 18 feb 14:52

”Social fobi kännetecknas av en bestående rädsla för att bli granskad och bortgjord i sociala situationer.” Det handlar om att inte kunna borsta tänderna framför din partner av rädsla för att ska se dig få tandkräm på hakan och bli äckl...

Av Felicia - 12 januari 2023 14:51

Nu är jag där igen, under ytan i ett oändligt, ilsket stormande hav. Ett hav så mörkt att jag inte kan se händerna framför mig när jag trampar för mitt liv. Det finns inga båtar i sikte, ingen trygg hamn, bara ren desperation, ångest och förrädiska...

Av Felicia - 21 oktober 2022 12:01

Idag åker vi till pappa, jag, Jonas, Marianne och Oliver. Det känns skönt, jag behöver en paus. Nackdelen är att jag kommer röka där för jag kan verkligen inte stå emot det när jag har det framför mig. Tvärtom, jag ser fram emot det. Det är väl det s...

Av Felicia - 19 oktober 2022 15:21

Jag tänkte skriva ett inlägg för jag har så många ord inom mig som vill bryta sig loss ur detta köttsliga fängelse, men när jag väl satte mig ned så verkar det som om att meningarna fattas mig. Jag kan väl försöka mig på en uppdatering efter senaste ...

Av Felicia - 22 juni 2022 18:39

Nu är det dags för den sista examinationen och min text är åt helvete. Den är verkligen skit, jag vet inte vad som hände. Jag brukar kunna formulera mig rätt väl i skrift, jag menar jag fick ändå A på förra examinationen men den här gången har det he...

Skapa flashcards