adbpdhd

Direktlänk till inlägg 13 januari 2015

och om man spinner vidare

Av Felicia - 13 januari 2015 20:06

Hur känns de nya medicinerna då, Felicia?


Jag blir totalt överrumplad av hur fullständigt bortkommen, patetisk och hjälplös jag känner mig. Inombords haglar det tankar och jag drunknar i en tsunami utav känslor. Orden förvandlas till aska på tungan och lämnar en bitter eftersmak i hela munnen. Vart är jag? Vem är jag? Vad gör jag?


Samtidigt som det stormar inombords kluckar vågorna lugnt mot stranden.

Och det är då jag inser, ni ser verkligen inte vad som finns här under.

Inte ens om jag karvade bort min hud, delade på mitt skal eller spräckte skallen framför er skulle ni se.


Och bara det krossar den lilla flotte jag så desperat klänger mig fast vid.

Så jag går och drunknar i mina vågor medan ni njuter av att känna sanden mellan tårna.

 
 
Alvis

Alvis

14 januari 2015 16:03

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Felicia

8 februari 2015 15:19

Tack så mycket! Jag ska kika in!

 
Bella

Bella

10 februari 2015 05:47

Jusses vad mycket starka känslor du har kan man säga !!! :(. Jag har oxå en del problem men dålig på att sätta mig å skriva ut om allt på en blogg trotts att jag har en å jag har haft flera stycken bloggar genom åren men kommer inte till skott liksom så får massa utbrott för mig sälv i ensamheten i stället :(. Har du ett Facebookkonto kanske så vi kan prata där nån dag om du vill ?!. Massa Kramar till dig !!.

/ Mvh Isabelle /

http://www.lsabelles.bloggo.nu

Felicia

10 februari 2015 10:01

Det kan ju bli så ibland, men försök skriva och spara dina inlägg som utkast? Då kan du alltid gå tillbaka till de och lägga till eller ta bort delar när du känner dig redo!
Eller så går du bara bort ifrån datorn ett tag och sträcker på benen, käkar glass, tar en snabb dusch, ja, vad som helst för att du ska distrahera de jobbiga tankarna och ta udden utav hyperaktiviteten/koncentrationssvårigheterna.

Jag har mail, felicialagcabezas@hotmail.se
Du får gärna skicka ett meddelande!
Med vänlig hälsning Felicia

 
Bella

Bella

10 februari 2015 13:17

Kul att du svarade det var jag lite osäker på typ !! :-) hehe. Du menar att man ska skriva ner sina tankar via sin email å spara det där, å sen lägga ut på sin blogg när man känner sig redo då lr ?!.

Jaaa godis och onytigheter är det enda jag lever på ju tyvärr för att trösta mig själv i mitt jobbiga liv så det ska jag nog inte ha mer av :) hehe. Jag har väldigt problem med att duscha å renlighet å sånt så det är et rent hellvetee :( .

Tack för att jag fick din Emailadress jag kan skicka nåt brev nån dag.

/ Mvh Bella /

http://www.lsabelles.bloggo.nu

Felicia

10 februari 2015 18:36

Ja, eller i word/dina anteckningar!
Du kan skriva exakt vart du vill egentligen, så länge det känns bra för dig!

Nej, så kan det vara.. men frukter funkar också, en kopp the eller en risifrutti kanske?

Tycker du det är jobbigt att duscha eller gillar du det inte bara? Jag blir själv väldigt rastlös och uttråkad i duschen!

Vi hörs!
Med vänlig hälsning Felicia

 
Ingen bild

Isabelle

12 februari 2015 12:41

Aha ok jag tycker att man är fullt upptagen när man duschar med att tvåla in kroppen å håret hundratals gånger, å det är gött med det varma vattnet oxå så man vill inte gå ur på grund av det...

Felicia

14 februari 2015 23:38

Ja, alla upplever ju saker och ting olika! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - Söndag 18 feb 14:52

”Social fobi kännetecknas av en bestående rädsla för att bli granskad och bortgjord i sociala situationer.” Det handlar om att inte kunna borsta tänderna framför din partner av rädsla för att ska se dig få tandkräm på hakan och bli äckl...

Av Felicia - 12 januari 2023 14:51

Nu är jag där igen, under ytan i ett oändligt, ilsket stormande hav. Ett hav så mörkt att jag inte kan se händerna framför mig när jag trampar för mitt liv. Det finns inga båtar i sikte, ingen trygg hamn, bara ren desperation, ångest och förrädiska...

Av Felicia - 21 oktober 2022 12:01

Idag åker vi till pappa, jag, Jonas, Marianne och Oliver. Det känns skönt, jag behöver en paus. Nackdelen är att jag kommer röka där för jag kan verkligen inte stå emot det när jag har det framför mig. Tvärtom, jag ser fram emot det. Det är väl det s...

Av Felicia - 19 oktober 2022 15:21

Jag tänkte skriva ett inlägg för jag har så många ord inom mig som vill bryta sig loss ur detta köttsliga fängelse, men när jag väl satte mig ned så verkar det som om att meningarna fattas mig. Jag kan väl försöka mig på en uppdatering efter senaste ...

Av Felicia - 22 juni 2022 18:39

Nu är det dags för den sista examinationen och min text är åt helvete. Den är verkligen skit, jag vet inte vad som hände. Jag brukar kunna formulera mig rätt väl i skrift, jag menar jag fick ändå A på förra examinationen men den här gången har det he...

Ovido - Quiz & Flashcards