adbpdhd

Direktlänk till inlägg 15 februari 2015

oliver

Av Felicia - 15 februari 2015 00:07

 

Rehablitering i form utav en bästa vän. Den 21/2 kommer lilla Oliver hem till mig.

Som jag har längtat! Du kommer att förändra mitt liv till det bättre, lilla vän, det vet jag redan nu.

 
 
Ingen bild

Annika

16 februari 2015 21:48

åh vilken gullig hund, ska ni köpa eller låna?

Felicia

22 februari 2015 16:42

Han är superfin! Köpte honom igår! :)

 
Bella

Bella

21 februari 2015 07:06

Hejsan Felicia !!. Hur mår du i dag ??. Vem har gett dig dendär supersöta vovven ?! Ser att du ska få den i dag det låter kul ju :). / Mvh Isabelle och Lucas /

http://www.lsabelles.bloggo.nu

Felicia

22 februari 2015 16:45

Hej Isabelle!
Det är helt okej med mig, hur är det själv?
Jag köpte honom till mig själv! Superspännande och en fantastisk känsla nu när jag har skaffat min första hund!
Mvh Felicia

 
Bella

Bella

23 februari 2015 03:02

Kul att du uppdaterat din blogg trotts att det är väldigt svårt för dig å sådära, kul att det är bilder oxå det är alltid trevligt tycker jag faktiskt. Jag la upp ett litet filmklipp på min ena blogg häromdagen för att skoja till det lite typ, men ja tar väl bort den snart det brukar bli så för jag är så jävla velig så hälften kunde va nog !!!. Vore kul om nån kunde gå in i min lilla ärt-hjärna å fixa till den så jag kan va som alla andra liksom. Brukar du göra filmer med din mobil på naturen lr nåt !? :) hehe.

Med mig är det jämna plågor du vet så man kämpar varje dag med att klara av vardagliga saker !!! :-(

Blåser som tusan ute nu här i Kungälv där jag bor så jag sitter i min soffa här mitt i Natten å är lite smått rädd att strömmen ska gå lr nåt !!??. Här har den aldrig försvunit under mina Tio år då jag bott här så ta i trä att det fortsätter så.

Du bor i egen lägenhet å så då lr ??. Jag hade fått för mig att du var Tonåring, å bodde med din Familj !!!. Jag skulle vilja ha en egen hund en såndär söting som du har typ. Vad är det för ras på den, hur gammal är den ??. Jag skulle inte klara av det tror jag, å så har jag ju en katt som heter Lucas oxå å han skulle väl börja bråka med den kanske !!!.

Nu blev det lite långt Meddelande till dig ser jag så får ursäkta för det å hoppas det var ok ändå !?.

/ Mvh Isabelle och Lucas / :-)

http://www.lsabelles.bloggo.nu

Felicia

4 mars 2015 20:36

Hej!
Jo, fast nu har jag inte varit aktiv på ett tag.. Oliver kräver mycket utav mig, all min tid och energi.. De få lugna stunder jag har under dagen spenderar jag i soffan, helt slut! Men det är underbart ändå, han gör mig till en bättre människa!

Det skulle väl inte vara så kul om du var som alla andra, ingen är den andre lik! Och bra är det :D

Nej, jag bor fortfarande hemma, med min mamma, jag behöver fruktansvärt mycket stöd i min vardag och kan ännu inte stå på mina egna ben! Så hon finns där varje dag och pushar på, vilket jag uppskattar oerhört mycket!
En hund tar mycket mer tid än en katt, men har man intresset är det fantastiskt kul! Jag blir så stolt varje gång han lär sig ett nytt trick.. Det är terapi för själ & kropp! Nu går jag ut mycket mer och vågar ta kontakt med människor. Det är underbart!

Min lilla Oliver är hälften Pomeranian och hälften Lhasa Apso! Han är 12 veckor gammal och väääääldigt busig!

Tack för din kommentar, hoppas du och Lucas har det bra!
MVH Felicia!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - Söndag 18 feb 14:52

”Social fobi kännetecknas av en bestående rädsla för att bli granskad och bortgjord i sociala situationer.” Det handlar om att inte kunna borsta tänderna framför din partner av rädsla för att ska se dig få tandkräm på hakan och bli äckl...

Av Felicia - 12 januari 2023 14:51

Nu är jag där igen, under ytan i ett oändligt, ilsket stormande hav. Ett hav så mörkt att jag inte kan se händerna framför mig när jag trampar för mitt liv. Det finns inga båtar i sikte, ingen trygg hamn, bara ren desperation, ångest och förrädiska...

Av Felicia - 21 oktober 2022 12:01

Idag åker vi till pappa, jag, Jonas, Marianne och Oliver. Det känns skönt, jag behöver en paus. Nackdelen är att jag kommer röka där för jag kan verkligen inte stå emot det när jag har det framför mig. Tvärtom, jag ser fram emot det. Det är väl det s...

Av Felicia - 19 oktober 2022 15:21

Jag tänkte skriva ett inlägg för jag har så många ord inom mig som vill bryta sig loss ur detta köttsliga fängelse, men när jag väl satte mig ned så verkar det som om att meningarna fattas mig. Jag kan väl försöka mig på en uppdatering efter senaste ...

Av Felicia - 22 juni 2022 18:39

Nu är det dags för den sista examinationen och min text är åt helvete. Den är verkligen skit, jag vet inte vad som hände. Jag brukar kunna formulera mig rätt väl i skrift, jag menar jag fick ändå A på förra examinationen men den här gången har det he...

Ovido - Quiz & Flashcards